De kikker - Reisverslag uit Nieuw Nickerie, Suriname van Corné Snippe - WaarBenJij.nu De kikker - Reisverslag uit Nieuw Nickerie, Suriname van Corné Snippe - WaarBenJij.nu

De kikker

Door: Corné Snippe

Blijf op de hoogte en volg Corné

13 Oktober 2018 | Suriname, Nieuw Nickerie

Even een korte bericht tussen door..

Het verhaal van de kikker en Marion in de badkamer. Ik was rustig bezig met een blog aan de keukentafel totdat ik plots een Gil hoorde vanuit de badkamer. Gil was van Marion ze had namelijk een kikker ontdekt in de douche.

Dan is mijn eerste gedachte altijd hoe kun je bang zijn voor zoiets kleins maar goed.

En ja dan is het wel heel handig dat er een man in huis aanwezig is in huis om de kikker weg te halen en naar buiten te sturen :P. Nu 5 kikkers verder went het gegil en het kikkers wegwerken.

Op naar de volgende kikker en gil (om hulp).;)

Kikker foto staat hieronder :)

  • 14 Oktober 2018 - 07:59

    Marten:

    dat heb je met vrouwen die zijn daar bang van.Maar is het mooi daar en lekker warm
    Hier in de kuunder alles ok

  • 14 Oktober 2018 - 16:47

    Karst:

    Het lijkt wel boom kikker deze kunnen giftig zijn

  • 14 Oktober 2018 - 17:46

    Corné Snippe:

    We hebben navraag gedaan maar deze kikker is niet giftig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Corné

Hallo allemaal, middels deze site hou ik jullie op de hoogte hoe het gaat met mij en wat ik allemaal meemaak op mijn reis naar Suriname, Nieuw-Nickerie

Actief sinds 26 Sept. 2018
Verslag gelezen: 579
Totaal aantal bezoekers 5101

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2018 - 03 Januari 2019

Suriname, Nieuw-Nickerie

Landen bezocht: